آموزش تصویری لینوکس Lpic2 201 جادی را برای شما علاقه مندان حوزه ی Linux  آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. شایان ذکر است که منبع این دوره ی آموزشی سایت gotoclass  می باشد . LPIC-2 دومین مدرک از مجموعه مدارک حرفه ای سطح بندی شده LPI لینوکس می باشد. این مدرک صلاحیت داوطلب در زمینه مدیریت شبکه هایی مختلط در اندازه های کوچک تا متوسط را تایید می کند. برای دریافت LPIC-2 لازم اس..

آموزش تصویری CSS3 به فارسی

آموزش تصویری CSS3 به فارسی را برای علاقه مندان حوزه برنامه نویسی وب آماده کرده ایم. آما به راستی سی اس اس ۳ چیست و چه قابلیت هایی به CSS افزودهشده است؟ CSS3 شامل حجم تازه و شگفت انگیزی از عملکردها و خصیصه هایی مانند متن های سایه دار text-shadow, BOX-sizing, شفافیت یا opacity، پس زمینه های چند تایی یا (multiple-background)، حاشیه های هلالی یا (border-radius) و عکس هایی که به حاشیه تبدیل می شوند (border..

آموزش تصویری HTML5 به فارسی

آموزش تصویری HTML5 به فارسی را برای شما کاربران عزیز سایت آغازه آماده کرده ایم که در ۵۲ فصل تهیه شده است. اما لازم است که قبل از دانلود فیلم اموزشی اچ تی ام ال ۵ توضیحی مختصر در مورد HTML5 دهیم و تفاوت اصلی ان را با HTML شرح دهیم. Html5 یا زبان نشانه‌گذاری به عنوان پنجمین ورژن زبان نوشتاری در طراحی وب سایت به شمار می‌رود که در سال ۱۹۹۷ طراحی شده است و همچنان نیز در دست توسعه‌ است. اهداف اصلی Html5 ..

دانلود فیلم آموزشی لاراول Laravel به فارسی - بخش اول

فیلم آموزشی لاراول Laravel به فارسی – بخش دوم را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید در ادامه این پست سر فصل های این مجموعه را مشاهده نمایید. اگر فیلم آموزشی لاراول Laravel به فارسی – بخش اول را دانلود نکرده اید توصیه می شود ابتدا مطالب پست پیشین را مطالعه نمایید. لاراول یک فریمورک PHP است که به گونه ایی توانسته این زبان وب نویسی را از سادگی و یکنواختی خارج نماید به نحوی که با این فریمورک میتوان وب..

دانلود فیلم آموزشی لاراول Laravel به فارسی - بخش اول

لاراول یک فریم ورک معروف و پر طرفدار زبان php  می باشد که به صورت متن باز ارائه گردیده است. از این رو در این بخش از سایت آغازه فیلم آموزش لاراول را در ۵ بخش برای شما آماده کرده ایم که قسمت اول آن را میتوانید در ادامه ی توضیحات همین پست دانلود کنید. لاراول یک فریمورک PHP است که به گونه ایی توانسته این زبان وب نویسی را از سادگی و یکنواختی خارج نماید به نحوی که با این فریمورک میتوان وب سایت های بسیار حرفه ا..

فیلم آموزشی AngularJS انگولار جی اس به فارسی

فیلم آموزشی AngularJS انگولار جی اس را به فارسی تقدیم کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. اما اگر بخواهید بدانید AngularJS چیست و چه کاربردی دارد به توضیحات مربوطه توجه کنید . آنگولار جی اس یکی از محبوب ترین فریم ورک های جاوا اسکریپت می باشد که قابلیت دیتا بایندینگ Data Binding دو سویه را ما بین اشیای Html و جاوا اسکریپت راحت می کند و از حجم وسیعی از کد های مربوطه می کاهد. AngularJS  چهارچوب وب‌ اپلیکی..

فیلم آموزشی SQLite اسکیول لایت به زبان فارسی

فیلم آموزشی SQLite اسکیول لایت به زبان فارسی را تقدیم شما کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. مدرس  این آموزش تصویری SQLite مهندس امیر حسن عظیمی می باشد . SQLite یک پایگاه داده کوچک برای ذخیره سازی اطلاعات برنامه های کاربردی آندروید و … مورد استفاده قرار می گیرد. اسکیول لایت یک برنامه مدیریت بانک اطلاعاتی می باشد که بطور مستقل می باشد و نیاز به نصب و پیکربندی ندارد. SQLite یک پایگاه داده کوچک (..

فیلم آموزشی برنامه نویسی IOS با زبان سوئیفت Swift به فارسی

سوئیفت Swift یک زبان برنامه نویسی کامپایلری  است که توسط شرکت اپل برای سیستم عامل های IOS طراحی گردیده است. سوئیفت یک زبان چند پارامتری دارد و ساختاری شبیه زبان های برنامه نویسی   C و Objective-C دارد. در سال ۲۰۱۰ بود که برای اولین بار برنامه سوییفت منتشر شد. هم اکنون سوییفت به همراه برنامه Xcode نیز عرضه می شود. یکی از ویژگی های شاخص سوئیف SWIFT در قابلیتی با نام playgrounds نهفته است. قابلتی که برنا..

فیلم آموزشی انتقال سایت جوملا از لوکال به هاست سرور به زبان فارسی

فیلم آموزشی انتقال سایت جوملا از لوکال به هاست سرور به زبان فارسی را تقدیم شما کاربران عزیز می کنیم که امید است مورد توجه شما قرار بگیرد. جوملا یک سیستم مدیریت محتوا متن باز می باشد که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی و با فریم ورک Zend طراحی شده است. امروزه افزونه های تجاری و رایگانی برای جوملا طراحی شده است که نیاز شما را در طراحی سایت بدون یک خط کد نویسی برطرف می نماید. پشتیبانی قوی و انعطاف پذیری..

فیلم آموزشی دوره لینوکس Lpic 1 به زبان فارسی

فیلم آموزشی دوره لینوکس Lpic 1 به زبان فارسی را رایگان در اختیار کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. این دوره آموزش تصویری لینوکس شما را برای شرکت در آزمون ۱۰۱ و آزمون ۱۰۲ لینوکس ال پی ای ۱ آماده می سازد. لینوکس یک سیستم عامل متن باز و مبتنی بر شبیه یونیکس می باشد که امروزه در سوپر کامپیوتر ها و سرور ها دارای محبوبیت بسیاری می باشد. قدم نهادن در دنیای لینوکس سپری کردن دوره ی Lpic1 می باشد. موسسات بس..